niedziela, 26 lipca 2015

Pieluchy Dada Comfort fit

Parę dni temu skusiłam się na te pieluszki, o tak żeby sprawdzić i powiem wam, że jestem mile zaskoczona. Próbowałam już tej marki ale jakoś nie podpasywała nam ( mały jakoś wiecznie przesikał się bokiem) i tak na dobre 6mcy daliśmy sobie spokój.A więc zakupiłam i jestem bardzo zadowolona.Pieluszka nie odbiega wyglądem od pieluszki wiodącego producenta, na każdej pieluszce kolorowy obrazek,rzepy duże i elastyczne fajnie się dopasowują i nie krępują ruchów dziecka, pieluszka cienka i delikatna. Chłonność bardzo dobra- sprawdzona w ekstremalnych warunkach( mały wypija 2 butle herbatki w ciągu nocy)Nic nie przeciekło, a pieluszka swoje ważyła.Więc skoro mały jest zadowolony i ma sucho w pupę to ja tym bardziej bo i nie drogie.Koszt 1 pieluszki to ok 70groszy.Moja ocena w skali 1 do 5. To duża 5:-)) Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz