poniedziałek, 19 października 2015

VIZIR GO PODS

Witam wszystkich po tak długiej przerwie, niestety ostatnio dużo się działo czego efektem jest kolejna testowanie tym razem kapsułek Vizir Go Pods.I chciałabym podzielić się z wami moimi  spostrzeżeniami na temat tego produktu.Kapsułki przeznaczone są do prania tkanin kolorowych i białych dzięki czemu nie ma potrzeby kupowania odrębnych środków piorących, czyli są takie uniwersalne.Niby to i super ale coś za coś jak dla mnie są ciut słabsze niż tradycyjne kapsułki do białego prania.Jednak i tak dość dobrze radzą sobie z praniem, ale szału nie ma.Czy nadają blask praniu jak zapewnia producent hmm trudno mi stwierdzić, bo jeszcze nigdy czegoś takiego  nie widziałam.Kolory faktycznie nie blakną po praniu nawet paro krotnym w tych kapsułkach(i to potwierdza fakt ,że są słabsze do białego prania)Zapach jest rewelacyjny,świeży i długo się utrzymuje.Wydajność , tak jak większość produktów tego typu wystarczy wrzucić jedna kapsułkę na 5kg prania, choć przy mocno zabrudzonym trzeba dać dwie. Jedynym minusem który mnie wkurza w tych kapsułkach to nie dokładne ich rozpuszczanie się w pralce,myślałam,że to od prania w tem 40 stopni, jednak i w tem.60 stopni w pralce zostaje nie estetyczny glut który trzeba wyjmować,ale może ja mam dwie lewe ręce i źle wkładam je do pralki;-).Moja ocena 4.w skali od 1-5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz