sobota, 1 sierpnia 2015

Coś dla posiadaczek wąskich ust.Hialuronowy wypełniacz ust

Ostatnio dostałam bzika na punkcie tego że, mam wąskie usta( patrz człowieku 34lata na karku i wcześniej było ok a tera nagle, że są za wąskie) i zaczęłam szukać czegoś co je troszkę napompuje(szminki i błyszczyki powiększające odpadają , bo ust nie maluję)Poczytałam w internecie z znalazłam to....Hialuronowy wypełniacz ust, szukać długo nie musiałam bo był w pierwszej drogerii do której weszłam.Cena też fajna bo 15.99zł, ale widok tej strzykawki na opakowaniu...hmm przyprawił mnie o dreszcze.Kupiłam i czytam co tam producent obiecuje.http://www.tenex.pl/pl/produkty/dermo-future/wypelniacze-do-ust/hialuronowy-wypelniacz-ust,133,269.html ( tutaj macie dokładny opis produktu)Aż gęba mi się śmiała, że nie tylko będę miała większe usta to jeszcze zmarszczki palacza mi znikną i pierwsze efekty będą już po 5minutach .Normalnie super, zapłaciłam, wyjęłam z pudełka i ufff co za ulga zwykła tubka taka jak błyszczyk nie żadna strzykawka. Konsystencja  delikatnego kremu o lekkim zapachu .Nałożyłam i już po chwili czułam lekkie mrowienie ust po 5minutach patrze w lusterko i usta troszkę bardziej czerwone.I tak smarowałam.Po 5 dniach usta nabrały wyraźnego koloru i stały się tak jakby lekko spuchnięte, a przez to ciut większe.Po ok 14 dniach już jak tylko przygryzałam wargi dało się odczuć różnicę.I tak dobrnęłam do 28 dnia stosowania i usta faktycznie są pełniejsze o żywszym czerwonym kolorze.Zminimalizowania zmarszczek nie zauważyłam.Ale żeby nie było, że wszystko jest super.Po pierwsze podczas stosowania miałam wrażenie, jakby usta były przesuszone( chodź producent zapewnia większe nawilżenie ust)  a po drugie efekt nie jest zbyt trwały, wystarczy przestać stosować kosmetyk przez kilka dni i efekt znika;-( Ale warto spróbować tego kosmetyku.Moja ocena w skali 1 do 5 to 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz