czwartek, 6 sierpnia 2015

Lody Grycan smak waniliowy

Z racji panujących upałów zajmijmy się lodami.Kto ich nie lubi? Chyba mało kto,Dziś na tapetę pójdą lody waniliowe.(moje ulubione aż do dzisiaj)Dzieciaki namówiły mnie na ich zakup i choć do tanich nie należą 16,99zł za 1100ml, to kupiłam.I powiem wam,że jestem rozczarowana i to nie tylko ja dzieciom również nie smakowały.Producent obiecuje prawdziwy smak wanilii, tylko pytanie gdzie ona jest bo w składzie jest jej tylko 0,01% a w smaku to już chyba w ogóle.Bardzo słodkie,aż do przesady, gdy lody lekko stopnieją mają dziwną konsystencję, i posmak jajek.Ogólnie za tą cenę oczekiwałam czegoś lepszego.W skali od 1-5 daję 2 Naprawdę można kupić dużo tańsze i lepsze lody.Tu niestety płacimy za markę , która nijak ma się do zawartości opakowania.                                  Dla ciekawskich skład: śmietana kremówka (z mleka), woda, cukier, odtłuszczone mleko w proszku, ziemniaczany syrop glukozowy, masło(z mleka), tłuszcz kokosowy, jaja, emulgator (mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych), stabilizatory (mączka chleba świętojańskiego, guma guar), barwnik (beta karoten), aromat, laski wanilii - 0,01%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz