sobota, 12 września 2015

Velvet Baby

Ostatnio na rynku pojawiły się nowe chusteczki nawilżane znanej marki Velvet.Specjalnie dla państwa postanowiłam je przetestować. Testujemy wariant pure.Velvet baby pure chusteczki nawilżane dla delikatnej skóry dzieci i niemowląt.Wyjątkowo miękkie i grube, wzbogacone w naturalny wyciąg z aloesu.Łagodnie i skutecznie oczyszczają skórę dziecka pozostawiając ją świeżą i miłą w dotyku.Doskonałe do stosowania podczas zmiany pieluszki.Działają ochronnie i kojąco na podrażnienia .Nie zawierają substancji z grupy PEG,parabenów, alkoholu, phenoxyethanolu,sztucznych olejów i silikonów.Opakowanie 64sztuki.Cena ok 9,99 za 3pak. Moja opinia: Chusteczki nie posiadają praktycznie zapachu, bardzo mocno nawilżone dzięki czemu szybko i skutecznie usuwają każde zabrudzenie zarówno z pupy jak i z buźki malucha,grube a zarazem bardzo delikatne.Nie podrażniają delikatnej skóry maluszka.Opakowanie estetyczne, standardowej wielkości.Cena też atrakcyjna jak za tak dobry produkt.Jak dla mnie są naprawdę świetne jedne z lepszych chusteczek nawilżanych jakie do tej pory testowałam.Moja ocena 1 do 5 to bardzo duża 5.Naprawdę bardzo polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz