wtorek, 17 listopada 2015

Purina Pro Plan czyli mój pies testuje;-)

Ostatnio moja psina załapała się do testowania suchej karmy Purina Pro Plan.Jako ,że mój pies nigdy nie przepadał za suchą karmą byłam bardzo sceptycznie nastawiona do całego tego testowania.Jednak wystarczyło otworzyć opakowanie a mój pupil już wesoło merdał ogonem.Jest to pierwsza sucha karma którą z takim apetytem pałaszuje. I powiem wam ,że rezultaty widać gołym okiem.Ogromnej poprawie uległa sierść, z matowej i szorstkiej stała się miękka i błyszcząca.Przed podawaniem tej karmy pies miał duży problem ze stanami zapalnymi jamy ustnej które nie jednokrotnie wymagały interwencji weterynaryjnej,teraz odkąd podaję mu Pro Plan problem znikł jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Ustąpiły również problemy jelitowe pies jak nigdy jest wesoły i radosny nie tak jak kiedyś ospały.Naprawdę polecam tą karmę każdemu psu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz