środa, 17 lutego 2016

Smalczyk roślinny Smakowita Pajda

Wczoraj dotarła paczka ambasadora#SmakowitaPajda.Choć produkt na rynku jest już jakiś czas jakoś nie miała okazji spróbowania go.Po za tym zawsze widząc go w sklepie zastanawiało mnie jak to może być roślinny smalec i raczej nie skłaniało mnie to do jego zakupu.Ale dziś pierwszą rzeczą po otwarciu paczki i zrobieniu fotek było próbowanie, no i powiem wam jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.Szczególnie smakował mi ten z jabłkiem i cebulką.W smaku identyczny jak prawdziwy smalec z skwarkami, może troszkę struktura ciut inna.Ale łatwo się rozsmarowuje,ładnie pachnie i świetnie smakuje, no i najważniejsze nie tuczy jak tradycyjny smalec, a co za tym idzie jest zdrowszy.Jestem ciekawa jak sprawdzi się w innych wyzwaniach kulinarnych, bo puki co wszamałam go z chlebkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz