niedziela, 7 lutego 2016

Spokój maluszka czyli czopki homeopatyczne Viburcol

Późno już , a pewnie nie jedna mama walczy teraz dzielnie z rozkapryszonym, rozdrażnionym czy niespokojnym smykiem.Przyczyn niepokoju może być wiele.Ząbkowanie, kolka, infekcja czy po prostu lęk.Jest na to sposób.Choć do leków homeopatycznych zawsze podchodzę z rezerwą to mam kilka które naprawdę działają do takich zalicza się Viburcol. Stosowałam go jeszcze w czasach gdy był dostępny tylko na receptę, obecnie można go kupić bez recepty.Ale po kolei co w tych czopkach jest takiego co pomaga malcowi się wyciszyć, złagodzić ból, a nawet działać lekko rozkurczowo. Viburcol jest preparatem złożonym w swoim składzie zawiera;rumianek,babkę zwyczajną, pokrzyk wilcza jagoda,sasanka łąkowa.Preparat jest bezpieczny i można go stosować u niemowląt od 3 miesiąca życia według wskazań lekarza( my podawaliśmy pół czopka).Ja u swoich dzieci Viburcol stosuję zawsze gdy pojawia się gorączka, infekcja, czy ból brzuszka.Czopki choć drogie są naprawdę skuteczne.Maluch po podaniu wycisza się w ciągu pół godziny.Nie uzależniają, nie mają skutków ubocznych i są dobrze tolerowane.Jedynym przeciwwskazaniem jest uczulenie  na któryś ze składników produktu.Jak dla mnie był i jest to pierwszy produkt w stanach lęku czy niepokoju u moich dzieci.Polecam z czystym sumieniem.Cena ok 23-27zł...A tutaj znalazłam stronę na której możecie przeczytać więcej na temat Viburcolu .http://www.spokojdziecka.pl/viburcol.html. ZATEM ŻYCZĘ WSZYSTKIM SPOKOJNEJ NOCY.

2 komentarze:

  1. Kolki są uciążliwe i dla maluchów i dla ich mam. Niestety, w dużym stopniu nie mamy na to wpływu. Trzeba się wspomagać sprawdzonymi sposobami, jak Espumisan, herbatki koperkowe, probiotyki, no i oczywiście u mnie niezastąpiony Viburcol.

    ....................

    konkurs Viburcolu - http://www.spokojdziecka.pl/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Viburcol to najlepszy, skuteczny i do tego naturalny lek na wszelkie "bolączki" maluszków począwszy od kolek, a skończywszy na płaczu po szczenieniach czy rozdrażnieniu spowodowanym chorobą. Polecam ten produkt.

    OdpowiedzUsuń