czwartek, 3 marca 2016

Revitalift Filler HA, bo #jestemtegowarta

 Każda z nas chce wyglądać młodo i atrakcyjnie.Pojawienie się pierwszych zmarszczek i utrata jędrności skóry budzi w nas chęć do działania.Marka L'Oréal Paris wychodzi nam kobietą na przeciw.Niedawno zostałam ambasadorem tej marki i powiem wam ,że żadne testowanie nie wzbudziło we mnie tylu emocji,Już od momentu otrzymania paczki spotykały mnie same miłe niespodzianki.Sama paczka dotarła do mnie zapakowana w eleganckie pudełeczko które, aż się prosiło o otwarcie.Później już było tylko coraz milej jako ambasadorka otrzymałam zestaw składający się z kremu Revitalif Filler oraz serum czyli kompleksowej pielęgnacji, ale to nie wszystko pudełeczko skrywało również bardzo miłą niespodziankę dla moich przyjaciółek, koleżanek i znajomych w postaci ogromnej liczby próbeczek. Poczułam się  dokładnie tak jak brzmi motto marki,że #jestemtegowarta.Ale pewnie jesteście ciekawe jak sprawdziły się kosmetyki, a więc kochane panie.Poczytałam czego mogę oczekiwać od kosmetyków i z wielką ochotą wzięłam się do testowania.To może zacznę od kremu.Krem bardzo łatwo się nakłada i szybko się wchłania.Nie pozostawia na skórze tłustego filmu.Zaraz po aplikacji skóra staje się miękka i jedwabiście gładka w dotyku.Miałam również wrażenie napięcia skóry.Serum, w nim zakochałam się od pierwszego wrażenia sam wygląd opakowania jest intrygujący.Serum ma konsystencję bardzo lekkiego półprzezroczystego żelu który bardzo szybko się wchłania.Po nałożeniu miałam wrażenie delikatnego mrowienia, ale tak działa kwas hialuronowy(przynajmniej na mnie).Serum i krem na wzajem się uzupełniają i wzmacniają swoje działanie na wzajem.Ja stosuję oba kosmetyki rano i wieczorem.Nakładam serum a potem wklepuję krem który dodatkowo chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych.Kosmetyki stosuję ponad tydzień i już widzę wyraźne zmiany.Skóra twarzy stała się bardziej jędrna , jakby gęstsza, to co nazywałam policzkami mopsa wyraźnie się podniosło, drobne zmarszczki prawie całkowicie znikły, a głęboki bruzdy uległy spłyceniu. Powiem wam drogie panie,że jestem bardzo zadowolona z efektów i nie mówię tego jako ambasador marki , ale jako przeciętna kobieta.Revitalifft Filler HA w porównaniu z kremami jakie do tej pory stosowałam, a było ich sporo jest rewelacyjny.Jestem ciekawa dalszych efektów, o których na pewno was poinformuję.#jestemtegowarta tak jak i każda z was.    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz