wtorek, 22 marca 2016

Zbożaki Nestele

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia i od niego zależny jak zaczniemy dzień.Jak wiadomo każdej mamie z śniadaniami u dzieci bywa różnie.Bardzo ważne jest aby nasi milusińscy rozpoczynali dzień pełni energii przed czekającymi ich w ciągu dnia wyzwaniami.Marka Nestle wprowadziła jakiś czas temu na rynek Zbożaki czyli kaszki zbożowe z kawałkami owoców i płatkami.Produkt ten dedykowany jest dzieciom w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.Zbożaki zawierają w sobie pięć zbóż takich jak pszenica, owies, jęczmień, kukurydza i ryż.Wzbogacone są o witaminy B1,C,D, wapń i żelazo.Produkt dostępny w pięciu smakach ;truskawka, banan,malina, morela i 3owoce.A co ja myślę o Zbożakach? Próbowałam produktu chwile po tym jak pojawił się na rynku i powiem szczerze ,że nie za bardzo przypadł mi do gustu.Był zbyt słodki.Jednak widać producent postarał się i obecne Zbożaki, są o niebo lepsze. Przede wszystkim nie są tak słodkie jak ich poprzednicy.Ogółem jest to bardzo dobry pomysł na śniadanie dla dzieciaków.Łatwy w przygotowaniu(wystarczy zalać ciepłym mlekiem i odczekać ok 3 minuty).Smaczny, bo w lubianych przez dzieci smakach.No i pozwala nam przemycić mleko, szczególnie tym nielubiącym mleczka dzieciakom.A sam smak? Tak jak wspomniałam kaszka nie jest przesłodzona, według mnie taka w sam raz.Wyczuwalny smak truskawek który nie jest dominujący i sztuczny.Dodatek płatków to również bardzo ciekawy pomysł , bo dzięki nim nie jest, to taka zwyczajna kaszka.Konsystencja po przygotowaniu bardzo dobra. Choć moje dzieciaki lubią gęstszą(ale to wystarczy dodać ciut więcej kaszki)Opakowanie estetyczne i kolorowe zachęca dzieci do spróbowania produktu.Moim dzieciakom i to nie tylko tym młodszym ale również tym nastoletnim Zbożaki bardzo smakują.Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz