środa, 6 stycznia 2016

Kaszki ,,Porcja zbóż,,BoboVita

Pewnie każda mama nie jednokrotnie sięgała po kaszki dla niemowląt.Wybór obecnie jest ogromy.Praktycznie każda firma produkująca odżywki dla dzieci ma produkt tej kategorii.Jedne są bardziej słodkie inne mniej.Na rynku dostępne są kaszki z dodatkiem mleka modyfikowanego jak i takie zawierające w swoim składzie tylko zboża.Mój synek nie przepadał nigdy za kaszkami i ciężko go było zmusić go ich jedzenia. Przetestowaliśmy zarówno te najdroższe jak i te najtańsze.Bardzo fajne kaszki pojawiły wypuściła ostatnio na rynek marka BoboVita Porcja zbóż.Kaszki w swoim składzie zawierają bogatą gammę różnych zbóż takich jak pszenica, kukurydza,ryż, owies,gryka,żyto ,proso, jęczmień i co najważniejsze mąka wykorzystana do produkcji kaszek pochodzi z pełnego przemiału.I to co najbardziej mi się podoba właśnie w tych kaszkach i dzięki czemu mój synek wcina je z apetytem to brak dodatku cukru.A swój łagodnie słodki smak zawdzięczają naturalnym cukrom pochodzącym z mleka, owoców i zbóż.Kaszki z tej serii,, Porcja zbóż ,,dostępne są w trzech przedziałach wiekowych, dla niemowląt po 4 miesiącu, po 6 miesiącu i po 8 miesiącu.Duży  wybór smaków gwarantuje to ,że każdy mały smakosz znajdzie coś dla siebie.Zarówno synkowi jak i mnie osobiście(przyznaję się podjadałam) kaszki bardzo smakują.S Są delikatnie słodkie, bardzo mocno wyczuwany aromat owoców.Szybko i łatwo się rozpuszczają(nie robią się grudki)  Kaszka po przygotowaniu ma idealna konsystencję.Nie jest za rzadka , ani zbyt zbita.Naprawdę mamusie warto spróbować.Dla nas strzał w dziesiątkę.Cena za opakowanie waha się od 7-10zł  

2 komentarze:

  1. Jestem przeszczęśliwa, że załapałam się na to smaczne testowanie. Nowe kaszki Bobovita jestem przekonana, że pokocha każdego dziecko. Są łatwe w przygotowaniu, bez dodatku cukru i delikatne w smaku. Ich konsystencja jest aksamitna, zaś urozmaicenie stanowią dodatki. W smaku dominują owoce, ale to również została subtelnie wyważone. To zdrowy posiłek dla każdego jednego maluszka. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń