sobota, 9 stycznia 2016

Odżywka w piance hit czy kit ?

 Ostatnim czasy producenci kosmetyków do włosów prześcigają się w coraz to nowszych wynalazkach.Na rynku są dostępne odżywki w postaci tradycyjnej, w formie olejków, mgiełek itd..Niedawno marka Pantene wypuściła na rynek odżywkę w piance.Odżywka w piance przeznaczona jest do włosów cienkich.Odżywia je jednocześnie nie obciążając włosów.Włosy łatwiej się rozczesują,lepiej układają i wyglądają na zdrowsze.Sposób użycia;na umyte uprzednio włosy nakładamy odpowiednią porcje pianki(nakładamy piankę od nasady głowy ,aż po końce.Czekamy,aż pianka się wchłonie i spłukujemy.A teraz chciałabym wam powiedzieć o moich doświadczeniach w stosowaniu odżywki w piance intensywna regeneracja.A więc tak pianka pięknie pachnie.Przy wyciskaniu trzeba troszkę uważać żeby nie przedobrzyć, bo pianka podwaja swoja objętość.Nakładanie no cóż jak to pianka, lubi spadać wszędzie,ale jak już znajdzie się na włosach to musimy chwilkę, a raczej chwile poczekać bo trudno ocenić czy już się wchłonęła.Ja zwykle spłukiwałam po ok 3-4minutach. A efekty włosy faktycznie łatwo się rozczesują, pięknie pachną.Co do odżywienia, to zauważyłam całe opakowanie używając przy każdym myciu włosów.Szału  nie ma.Czy ułatwia układanie włosów hmm to już raczej tylko chwyt reklamowy, bo tak owego efektu nie dostrzegłam.Ale ogólnie przeciętna nic więcej oprócz formy w jakiej się znajduje nie wyróżnia jej na tle innych odżywek.Ja ją lubię za zapach.Czy polecam hmm warto spróbować ale szału nie ma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz