piątek, 29 stycznia 2016

Piękne piersi z Nivelazione woman hit czy kit.Sprawdziłam.

Drogie kobitki jak wspomniałam ostatnim razem przetestowałam dwa rodzaje cudownych tabletek których producenci gwarantowali większe i jędrniejsze piersi.Pierwsze okazały się nie wypałem.Piersi zostały takie jak były, a przybyło mi tylko kilka dodatkowych kilogramów.Teraz chcę wam opowiedzieć o tych drugich, ale jak zawsze na początek troszkę faktów od producenta.Zaczniemy od składu, tak jak i w Dakolenie skład jest naturalny tabletki a raczej kapsułki zawierają ;suche wyciągi roślinne z owoców kopru włoskiego, liści morszczynu, niedojrzałych nasion owsa, szyszek chmielu, nasion soi.Oraz składniki mineralne takie jak siarczan manganu, kwas krzemowy koloidalny.Jak zapewnia nas producent na opakowaniu preparat działa dwukierunkowo po 1.stymulują tkanki piersi i aktywizują gruczoły sutkowe w kierunku powiększenia i przyrostu objętości piersi.Po 2.poprzez korzystny wpływ na tkankę łączną oraz stymulację włókien kolagenowych i elastanowych ujędrniają, wzmacniają strukturę skóry i zapobiegają jej wiotczeniu.Dalej producent pisze,że w zależności od stosowania biust powiększa się i wypełnia.Skóra piersi staje się napięta, ujędrniona, widocznie wzmocniona, co daje efekt podniesienia piersi i poprawy ich kształtu.                                                                                                 DAWKOWANIE tu wyróżniamy 3 fazy i sposoby dawkowania.Pierwsza to faza wstępna mająca na celu przyzwyczajenie organizmu.Wtedy łykamy 1 kapsułkę rano i wieczorem przez okres 2tygodni. Kolejna faza właściwa  stymulacja biustu w kierunku ujędrnienia i/lub powiększenia)- 4 kapsułki dziennie, najlepiej przy posiłkach. Po uzyskaniu pożądanej jędrności biustu (po ok. 2-3 miesiącach) przejść do fazy podtrzymującej. W celu uzyskania efektu większych piersi faza właściwa powinna trwać ok. 6-8 miesięcy. Po uzyskaniu pełniejszych piersi przejść do fazy podtrzymującej.
I ostatnia faza podtrzymująca stosujemy 1kapsułkę dziennie.Jednak żeby nie było kolorowo preparat ma swoje ograniczenia.Nie należny go  stosować w okresie ciąży i karmienia piersią. Bez konsultacji z lekarzem nie powinny stosować preparatu kobiety ze stwierdzonymi guzkami piersi, bądź nowotworami trzonu i/lub szyjki macicy oraz kobiety stosujące leki hormonalne, oraz u dziewcząt w okresie dojrzewania. W razie zaburzeń miesiączkowania zaprzestać stosowania. No i jeszcze cena która waha się od ok 40zł do nawet 60zł za 80kapsułek.A teraz moje doświadczenia.Już po kilku dniach zażywania da się odczuć ból piersi, który czasami jest dość silny.To taki mały minus, ale co się nie robi by ładnie wyglądać.Po niespełna miesiącu piersi stały się cięższe , i tak jakby jędrniejsze.Nawet mąż zauważył znaczną poprawę. Niestety ból utrzymuje się przez cały okres zażywania preparatu.Po ok 2 miesiącach piersi powiększyły się, stały się jędrne i bardziej uniesione.Wiadomo nie jest to powiększenie równe włożeniu implantów, ale jak dla mnie wystarczy.Zaburzeń miesiączki nie zaobserwowałam, no i najważniejsze nigdzie więcej mnie nie przybyło.Teraz stosuję kurację podtrzymującą i jestem bardzo zadowolona z efektów.Niestety tak jak producent pisze w ograniczeniu, nie są to tabletki dla każdej kobitki.Ale dla tych pań poza ograniczeniami które chcą poprawić swój biust będą idealne.Ja przetestowałam i polecam z czystym sumieniem.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz