środa, 20 stycznia 2016

Większe i jędrniejsze piersi dzięki Dakolen? Nie sądzę !!!

Duże i jędrne piersi o takich marzy każda z nas i nie jedna zrobiła by dużo aby poprawić ich wygląd.Na rynku dostępne są kremy czy żele poprawiające jędrność.Ale są również tabletki(suplementy diety), które maja poprawić jędrność i nadać pełniejszy kształt naszym piersiom.Czy są skuteczne? Przetestowałam na sobie dwa dostępne środki i teraz chciałabym opowiedzieć o jednym z nich. Dakolen zakupiłam przypadkiem,ot taki impuls.Zobaczyłam w aptece, przeczytałam informacje na opakowaniu i pełna nadziei kupiłam.A oto czym mnie producent tak oczarował.,,Dakolen to naturalny preparat w formie tabletek zawierających kompozycję ekstraktów roślinnych, znanych jako fitoestrogeny. Mają one zbliżone działanie do hormonów żeńskich. Fitoestrogeny pobudzają wzrost tkanki piersi pomagają odnowić pełną objętość i jędrny kształt biustu w każdym wieku.,, Skład produktu jak najbardziej jest naturalny bo zawiera tylko nasiona kopru włoskiego, ligniany z lnu zwyczajnego i chmiel zwyczajny.Stosowanie tabletka dziennie.W celu celu osiągnięcia pozytywnych efektów producent zaleca stosowanie preparatu przez ok- 4-6tygodni.I to co najlepsze w obietnicy producenta to brak efektów ubocznych!!!.A jak to ma się do rzeczywistości? Po pierwsze przerażająca jest wielkość tabletki wielka owalna tabletka jak dla konia, ciężko ją połknąć.Zapachem tabletki przypominają koperkową herbatkę dla dzieci. Po kilku próbach połknięcia tabletki w końcu się udało.Niestety na żołądku miałam wrażenie jakbym zjadła coś ciężko strawnego po za tym ciągłe  odbijanie koperkiem o nieprzyjemnym działaniu kopru włoskiego nie muszę chyba pisać.Każdy wie o co chodzi;-) A jak piersi no cóż po ok 7 dniach pojawił się ból piersi jak w okresie dojrzewania, kiedy to sobie pączkowały i utrzymywał się cały czas.Po ok miesiącu stosowania piersi faktycznie stały się większe ale również w tali i brzuch przybyło kilka centymetrów.Więc w sumie na to samo by wyszło jakbym przytyła.Po zakończeniu kuracji na szczęście szybko wszystko wróciło do normy.Polecam ten preparat panią które chcą przytyć, po nim na pewno wpadnie kilka kilogramów więcej.Ja podziękuję za ten preparat. Na pewno więcej po niego nie sięgnę.A bym zapomniała cena tego wynalazku waha się od 23 zł nawet do 74zł za opakowanie 40tabletek.Ja zakupiłam je w aptece  za 40zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz