poniedziałek, 18 stycznia 2016

Krajanka Winiary

Ostatnio dotarła do mnie przesyłeczka od Rekomenduj.to do testowania krajanki.Buraczkowa, warzywna do kapuśniaku i ogórkowa.Krajanki to gotowy koncentrat warzyw i przypraw,Skład przykładowej krajanki w tym przypadku warzywnej do kapuśniaku to;woda, cukier, przecier pomidorowy 10,8%, sól jodowana,suszone warzywa(cebula,marchew,czosnek, czerwona papryka,korzeń pasternaku, por)ocet spirytusowy, olej słonecznikowy,skrobia kukurydziana,ekstrakt drożdży, przyprawy,zioła, aromat.Masa netto 250g i takie opakowanie wystarczy dodać do 2litrów bulionu.A jak smakuje hmm? Do tej pory gotowałam zupkę ogórkową.Zupka zdecydowanie różniła się w smaku od takiej jaka zawsze przyrządzam dla rodziny, ale ugotowanie tej zajmuje zdecydowanie mniej czasu, no i smakowała rodzince, a to najważniejsze.Dobrze doprawiona nie wymaga dodawania innych przypraw.Jedyny minus ogórkowej to ,że musiałam na 4litry bulionu dać ,aż 3 saszetki krajanki.Po dodaniu dwóch zupka wydawała mi się jakby mało aromatyczna , Idealny patent gdy mamy mało czasu a rodzinka domaga się czegoś ciepłego lub gdy wpadną głodni znajomi.

1 komentarz:

  1. Również miałam możliwość wypróbowania krajanek Winiary jak dla mnie okazały się rewelacyjne. Po otwarciu saszetki widać pokrojone warzywa w zalewie doprawione ziołami. Bardzo ładnie pachnie. Krajanka buraczkowa okazała się fantastyczna jak ja nie lubię barszczu ukraińskiego tak ten z krajanką okazał się strzałem w dziesiątkę . Krajanka do kapuśniaczku równie pyszna. Na trzecim miejscu jest krajanka ogórkowa mnie na kolana nie powaliła może przez to , że z ogórków konserwowych , a za tymi to ja nie przepadam natomiast mężowi bardzo smakowała . Produkt okazał się fajny i godzien uwagi.

    OdpowiedzUsuń