czwartek, 7 stycznia 2016

Tartephedreel® N czyli homeopatyczny sposób na kaszel.Czy działa??

No i masz ci babo placek.Dopadł mnie koszmarny kaszel i żadne syropki nie pomagały już myślałam ,że płuca wypluję.A tu masz patrzę do apteczki a tu to cudo.Całkiem już o tym zapomniałam.Kupiłam jakieś pół roku na przekór  choć lekarka(przeciwniczka homeopatii)No nie ukrywam ,że ja sama wierzę w nią połowicznie.Ale córka złapała wtedy paskudne zapalenie płuc i obturacje się nasiliły na maxa i spróbowaliśmy, stosowaliśmy według ulotki 3 razy dziennie po 10 kropli i powiem wam moi mili ,że duszności i kaszel poszły precz już po dwóch dniach.Czy to tylko był efekt placebo jak sądzą przeciwnicy leczenia lekami homeopatycznymi, czy preparat działa cuda.Ja sądzę ,że to drugie.Preparat w swoim składzie zawiera Kalium stibyltartaricum D4 ,10g, Atropa bella-donna D4, 10g, Natrium sulfuricum D4, 10g, Arsenum jodatum D6,10g, Lobelia inflata D4, 5g, Ipecacuahha D4,5g, Blotta orientalis D6, 5g, Naphtalinum D6, 5g,Anisium stellatum D3,5g. Ponadto lek w swoim składzie zawiera 35% (v/v) etanolu.Dlatego moja córka mówi na ten lek kropelki gorzałkowe;-) . Niestety kropelki bardzo ciężko dostać , ja osobiście musiałam je sprowadzać przez aptekę i niestety do najtańszych się nie zaliczają bo cena waha się od 30zł do nawet 50zł.Każdemu niedowiarkowi radzę spróbować szczególnie teraz gdy grypa i inne paskudztwa szaleją .Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz